آرسامآرسام، تا این لحظه: 5 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

فرشته من

سلام من مامان آرسام کوچولو هستم اومدم تا برای پسر عزیزم خاطرات ش رو ثبت کنم

آتلیه رفتن آرسام کوچولو

1398/2/19 6:05
نویسنده : مامان کوچولو
511 بازدید
اشتراک گذاری

بعد واکسن ۶ ماهگیت تصمیم گرفتیم ببریمت آتلیه ازت عکس بگیریم ویه یادگاری مجزا از نیم سالگیت داشته باشی گل پسرم .

 بردیمت آتلیه وبه عکاس ت گفتیم که میخوایم ازت عکس بگیرم  ازش پرسیدیم که نی نی ۶ ماهه چه ژست هایی میتونه عکس بگیره  گفت نی نی این سنی اصلا ژست نداره مگه ازش  چندتا عکس بگیریم  حالا هر کدوم قشنگ دراومد براتون چاپ میکنم اما در کمال تعجب دیدیم که گل پسرم خودش خوب بلده ژست بگیره اینم اولین ژستت 😍

بعد از اینکه این ژست رو گرفتی عکاس از تعجب دهنش باز مونده بود ماهم واقعا تعجب کردیم تا اینجا فقط بلد بودی خودت رو برگردونی نمیدونم چطور یه دفعه تونستی روی یه دستت وایسی ...حتما اینم سوپرایز تو واسه ما بوده 😆

راستی ما میمون(عروسک محبوبت) رو هم باخودمون اوردیم آتلیه که بتونیم با اون  توجه ت رو جلب کنیم کوچولو مامان توهم خیلی خوشحال بودی که میمون هم باهامون اومده

اینم چندتا از عکسای اون روزت 

بعد گرفتن عکس ها با بابایی رفتیم برات قابلمه بخریم که دیگه پسر مامان کم کم غذا خور بشه یه کم تو خیابون چرخ زدیم  تو تو ماشین خوابت خواب برد دیگه زود برگشتیم خونه دلم نیومد لباسات رو عوض کنم با همون لباسا خوابیدی عزیز مامان .اینم از اولین خاطره ی آتلیه رفتنت پسر کوچولوم

پسندها (8)

نظرات (6)

❤️Maman juni❤️Maman juni
19 اردیبهشت 98 8:57
ای جانم چقد بانمکه🥰
مامان کوچولو
پاسخ
نظر لطفتونه
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
19 اردیبهشت 98 9:50
الهییی خداحفظش کنه
مامان کوچولو
پاسخ
ممنون عزیز.

19 اردیبهشت 98 22:11
اسمتون مامان کوچولو هست کنجکاو شدم بدونم چندسالتون هست
مامان کوچولو
پاسخ
۲۴ سال 
مامان صدرامامان صدرا
20 اردیبهشت 98 12:20
عزیز دلم چه با نمک😍😍
مامان کوچولو
پاسخ
ممنون مامان صدار جون نظر لطفتون هست 

20 اردیبهشت 98 13:22
چقد بانمکهههه😍😍
مامان کوچولو
پاسخ
ممنون چشاتون قشنگ میبینه
ـ.❅。°❆·زﮰنــــــــــبــــــــــ。*.❅· °。·❆ـ.❅。°❆·زﮰنــــــــــبــــــــــ。*.❅· °。·❆
25 خرداد 98 19:15
لطفا من را دنبال کنید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فرشته من می باشد