آرسامآرسام، تا این لحظه: 5 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

فرشته من

سلام من مامان آرسام کوچولو هستم اومدم تا برای پسر عزیزم خاطرات ش رو ثبت کنم

بدون عنوان

1398/6/9 2:04
نویسنده : مامان کوچولو
177 بازدید
اشتراک گذاری

روزای کمی مونده به تولدت عشق مامان پارسال این موقع هنوز به دنیا نیومده بودی گل پسرم وای که چه روزایی بود روزای انتظار اما گذشت خداجونم به من هدیه ایی داد که روزی هزار بار فقط بخاطر افریده شدن تو فرشته کوچولوم اون رو شکر میگم وقتی به دنیا اومدی وصدای گریه ت رو شنیدم انقدر زیبا گریه میگردی وصدات دلنواز بود که هیچ جور نمیتونم اون رو وصف کنم😍 اون لحظه من فقط صدات رو شنیده م وچون سزارین بود نمیتونستم اون لحظه قیافه ت رو ببینم😔 اما بخدا قسم که فقط با گریه کردنت هزاران بار عاشقت شدم بعد شایدحدود یک ساعت وقتی خودت روهم دیدم هزاران بار خداروشکر گفتم که تورو انقدر زیبا افریده  وبا افرینش تو من به مقام مادری رسیدم که به نظرم بلندترین مقام وهیچ حسی به اندازه ی مادری نمیتونه واقعی باشه عزیزم .

لحظه شماری میکنم واسه تولدت عشقم بزرگترین اتفاق زندگیم 

پسندها (1)

نظرات (1)

نرگسنرگس
9 شهریور 98 2:44
تولدت پبشاپیش مبارک عزیزم😘
مامان کوچولو
پاسخ
ممنون عزیز م 
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فرشته من می باشد