آرسامآرسام، تا این لحظه: 5 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

فرشته من

سلام من مامان آرسام کوچولو هستم اومدم تا برای پسر عزیزم خاطرات ش رو ثبت کنم

بدون عنوان

1398/2/5 15:50
نویسنده : مامان کوچولو
315 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا

سلام نی نی عزیزم خیلی وقته میخوام خاطرات تو رو بنویسم  حالا این فرصت رو پیدا کردم برای تو پسر عزیزم بنویسم تا بعدا اگه خدا خواست وبیای این خاطرات رو بخونی الان تو ۹ ماه و۱۰ روز ه هستی که این خاطرات رو برات مینویسم مامان خیلی عاشقته  نی نی کوچولو من امیدوارم همیشه سالم وتندرست باشی😘

پسندها (1)

نظرات (1)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
6 اردیبهشت 98 1:36
خوش اومدین به نی نی وبلاگ امیدوارم همیشه شاهد خاطرات زیبای گل پسرتون باشیم....به وب منم سربزنین ممنون
مامان کوچولو
پاسخ
ممنون عزیز...حتما به وب تون سر میزنم 
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فرشته من می باشد