آرسامآرسام، تا این لحظه: 5 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

فرشته من

سلام من مامان آرسام کوچولو هستم اومدم تا برای پسر عزیزم خاطرات ش رو ثبت کنم

تحقق رویا ی من

1398/2/5 16:13
نویسنده : مامان کوچولو
334 بازدید
اشتراک گذاری

یادمه پارسال این موقع فرشته کوچولوی من تورو  ۶ماهه باردار بودم وباخودم میگفتم یانی یه روز میشه  نی نی منم به دنیا بیاد  واون رو بغل بگیرم  روزای سخت وشیرینی برام بود  بهترین روزای عمرم الان که به اون روزا فک میکنم لذت وشیرینیش برام هزاران برابر میشه خدا رو هزار بار شکر میکنم که تو رو به ما هدیه داد وبا هر لبخند تو انگاری که من در آسمان هستم لذت زندگی من رو هزار برابر کردی 

 

پسندها (5)

نظرات (6)

🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
5 اردیبهشت 98 17:21
خدا حفظش کنه گل پسرتو😘
مامان صدرامامان صدرا
5 اردیبهشت 98 17:43
ماشالله خدا حفطش کنه ❤❤❤
مامان کوچولو
پاسخ
مرسی عزیزم 
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
6 اردیبهشت 98 1:35
الهییییی😍
❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
9 اردیبهشت 98 2:40
اوخیییی
مامان کوچولومامان کوچولو
9 اردیبهشت 98 3:18
ممنون از همگی نظر لطفتونه 😘
mahyamahya
26 خرداد 98 16:37
ای جونم گوگولی
مامان کوچولو
پاسخ
نظرلطفتونه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فرشته من می باشد